Fortnite Chapter 4

Klient

Fortnite w nowym rozdziale. Nowi bohaterowie. Nowa opowieść. I zupełnie nowa forma komunikacji – w rytmie TikToka.

Kontekst

Rozdział 4 Fortnite’a to nie tylko aktualizacja gry – to pełnoprawne wydarzenie popkulturowe. Epic Games postawiło na strategię, która miała przyciągnąć uwagę nie tylko aktywnych graczy, ale również zupełnie nowych użytkowników – poprzez content natywny dla TikToka.

Właśnie dlatego do współpracy zaproszono rapera Smolastego oraz jednego z najbardziej rozpoznawalnych twórców gamingowych – Jacoba. Efekt? Viralowy storytelling w scenerii rodem z baśni fantasy – i ponad 26 milionów wyświetleń.

Koncepcja

Celem kampanii było połączenie światów: muzyki, gamingu i TikToka – w jednym, płynnym uniwersum. Postawiliśmy na nasze autorskie podejście: TikTok Friendly Video Production. Materiały powstawały w studyjnej scenerii z elementami gameplayu, łącząc narrację i rozrywkę. Kluczowy materiał kampanii to współczesna baśń – opowiadana przez Smolastego i Jacoba – z twistem: zapowiedzią pojawienia się Geralta z Rivii w grze.

Kampania została rozbudowana o teaserowe publikacje oraz aktywacje z udziałem twórców TikToka – od dużych nazwisk po mikroinfluencerów, co zapewniło szeroki i angażujący zasięg.

Realizacja

HYPE STARTUJE

Start kampanii to teaserowe wideo opublikowane tuż po premierze nowego rozdziału. Smolasty i Jacob zdradzili, że „coś się święci”. Format natywny, content z backstage’u i pierwsze odniesienia do uniwersum fantasy. Materiały trafiły na TikToka twórców, a ich zasięg podkręciły Spark Ads.

@jacob4yt Zagraj w Fortnite: Rozdział 4. Dołącz do mnie & @smolasty #reklama ♬ original sound - Jacob

OPOWIEŚĆ ZE ŚWIATA FORTNITE

Po etapie teaserów przyszedł czas na rozwianie tajemnicy - opublikowaliśmy główny spot kampanii,  w formie wideo łączącego elementy fabularne, gameplay oraz wizerunek bohaterów. Spot został wykorzystany jako TopView na TikToku, a następnie w kampanii Spark Ads. Finalna forma to esencja naszego podejścia: produkcja najwyższej jakości z TikTokowym zamiłowaniem do autentyczności humoru i dystansu.

@jacob4yt Epicka historia Jacob & @Smolasty. Graj w Fortnite: Rozdział 4 #reklama ♬ original sound - Jacob

GAMEPLAY, STYL I ZASIĘGI

Kampania została wzmocniona udziałem twórców TikToka, których content wpisywał się w ducha platformy: od lifestyle’u, przez parodie, aż po typowo gamingowe treści. Każdy materiał łączył elementy rozgrywki z osobowością twórcy – dzięki czemu kampania zachowała autentyczność, a Fortnite zyskał nowe oblicze.

Wśród twórców: @gabikuczynska, @wegorz08, @toffiecrisp, @couplepower, @imanoyek oraz ponownie Jacob – tym razem solo.

@wegorz08 Pochwal się swoją epicką historią! Fortnite: Rozdział 4 #EpicPartner #Fortnite #reklama ♬ dźwięk oryginalny - wegorz08

Wyniki

Zobacz więcej naszych Case Studies

Lidl wchodzi na TikToka

Lidl Polska debiutuje na TikToku – z przytupem, humorem i konkretnym planem.
Zobacz Case Study

Maspex podbija FoodToka

Maspex serwuje kulinarne hity na TikToku – wszystko na jednym profilu: @Uwielbiam.pl!
Zobacz Case Study

New Balance Grey Day

W Grey Day zabraliśmy modę na Księżyc – i wróciliśmy z wynikami.
Zobacz Case Study
Zobacz nasze realizacje kampanii dla największych marek w polsce
Zobacz wszystkie Case Studies
Zobacz wszystkie Case Studies

Pomożemy Ci zrealizować kampanię Twojej marki w social mediach

Napisz do nas!

Dziękujemy!
Otrzymaliśmy twoją wiadomość.
Skontaktujemy się z Tobą ;)
Oops! Coś poszło nie tak :(
Spróbuj jeszcze raz.