Maspex podbija FoodToka

Klient

Maspex serwuje kulinarne hity na TikToku – wszystko na jednym profilu: @Uwielbiam.pl!

Kontekst

TikTok to dziś kulinarny prime time – platforma, na której użytkownicy szukają pomysłów, inspiracji i rozrywki związanej z jedzeniem. Maspex – lider w segmencie FMCG – dostrzegł w tym przestrzeń do stworzenia najlepszego biznesowego kanału kulinarnego w Polsce. 

Tak powstał @Uwielbiam.pl – profil łączący pięć marek (Lubella, Łowicz, Kotlin, Krakus, Włocławek) w jednym spójnym i natywnym dla TikToka formacie. 

A skoro mowa o najlepszym profilu biznesowym na polskim TikToku – wiadomo, że z kim innym, jak nie z nami! :) 

Koncepcja

Naszą strategią było pokazanie, że z produktami Grupy Maspex gotować może każdy – zarówno zawodowiec jak @foxx.gotuje, jak i kulinarny amator pokroju @damian_tkaczuk. Fundamentem komunikacji został foodtainment – połączenie gotowania i rozrywki w lekkiej, angażującej formule. Postawiliśmy na duet twórców, którzy w naturalny sposób reprezentują dwa różne podejścia do gotowania i jednocześnie mają silny wpływ na społeczność TikToka. 

Całość oparta została na formacie dostosowanym do języka platformy – naszym autorskim modelu TikTok Friendly Video Production. W efekcie, wspólnie z Maspexem stworzyliśmy nową jakość kulinarnego contentu na polskim TikToku.

Realizacja

JAK BATMAN I ROBIN 

Na starcie zbudowaliśmy silną tożsamość kanału: unikalny miks gotowania i rozrywki (foodtainment) oraz wyrazisty duet ambasadorów – @foxx.gotuje i @damian_tkaczuk. Jeden – kulinarny mistrz z głębokim głosem, drugi – zabawny TikToker z dystansem i pomysłami. Ich relacja nadaje charakter całemu profilowi. Do tego doszły formaty: ASMR, foodporn, szybkie przepisy, inflacyjne dania, hacki i RTM-y – wszystko z produktami grupy Maspex w roli głównej! 

@uwielbiam.pl Czy Damian poradził sobie w roli tej jednej dziewczyny? To wcale nie było takie łatwe! 😂 #uwielbiampl #lubella #ciastko #joke #funnymoments ♬ dźwięk oryginalny - uwielbiam.pl

REAL COOKING, REAL FUN

Postawiliśmy na spójny rytm i wyrazistą estetykę – zarówno wizualnie, jak i w narracji. Każdy materiał łączy apetyczne kadry z humorem, a charakterystyczny styl duetu twórców sprawia, że trudno pomylić nas z kimkolwiek innym. Format nieustannie ewoluuje – regularnie pojawiają się goście specjalni, którzy wzbogacają treści o nowe smaki, pomysły i osobowości.

@uwielbiam.pl A Waszym zdaniem co powinno być zbanowane w kuchni? 😆 #uwielbiampl #funny #joke ♬ dźwięk oryginalny - uwielbiam.pl

NIE ZATRZYMUJEMY SIĘ! 

Kanał @Uwielbiam.pl stale się rozwija – wprowadzamy nowe serie, eksperymentujemy z formą, reagujemy na trendy i aktywnie budujemy relację z odbiorcami. Dzięki temu staliśmy się jednym z topowych biznesowych kanałów foodowych na polskim TikToku – zarówno pod względem zaangażowania, liczby obserwujących, jak i oglądalności.

@uwielbiam.pl Dajcie znać w komentarzu, czy zgadliście co tak chrupie! 🤓 A do paluszków musicie spróbować tych sosików - jesteście team słodkie czy słone? 🧀🍫 #uwielbiampl #lubella #ser #karmel #czekolada #TikTokFood #food ♬ dźwięk oryginalny - uwielbiam.pl

Wyniki

Oraz branżowe uznanie w konkursie: TikTok Ad Awards 2023

Zobacz więcej naszych Case Studies

New Balance Grey Day

W Grey Day zabraliśmy modę na Księżyc – i wróciliśmy z wynikami.
Zobacz Case Study

Fortnite Chapter 4

Fortnite w nowym rozdziale. Nowi bohaterowie. Nowa opowieść. I zupełnie nowa forma komunikacji – w rytmie TikToka.
Zobacz Case Study

Lidl wchodzi na TikToka

Lidl Polska debiutuje na TikToku – z przytupem, humorem i konkretnym planem.
Zobacz Case Study
Zobacz nasze realizacje kampanii dla największych marek w polsce
Zobacz wszystkie Case Studies
Zobacz wszystkie Case Studies

Pomożemy Ci zrealizować kampanię Twojej marki w social mediach

Napisz do nas!

Dziękujemy!
Otrzymaliśmy twoją wiadomość.
Skontaktujemy się z Tobą ;)
Oops! Coś poszło nie tak :(
Spróbuj jeszcze raz.