InPost na TikToku

Klient

Odpowiadamy za start profilu biznesowego InPost w czerwcu 2021, jak również strategię platformy i treści, uruchomienie oraz codzienne operacje związane z jego prowadzeniem w latach 2021 - 2023.

Profil biznesowy

Strategia budowania treści opierała się na współpracy z starannie dobranymi młodymi twórcami, partnerstwami z influencerami oraz specjalnymi aktywacjami. Kanał obfitował w zabawny i lekki content, dostarczając krótkich i pozytywnych filmów rozrywkowych, które wpisały się w naturalny content platformy zyskując fanów wśród pokolenia Gen Z. Współpraca zakończyła się w październiku 2023 roku.

@inpostpl POV: Idziesz pod Paczkomat, a tu taka sytuacja... 💃 #inpost #inpostpaczkomat ♬ dźwięk oryginalny - InPost_Paczkomat

Wyniki

Topowy materiał na kanale uzyskał organicznie:

Zobacz więcej naszych Case Studies

Lidl wchodzi na TikToka

Lidl Polska debiutuje na TikToku – z przytupem, humorem i konkretnym planem.
Zobacz Case Study

Maspex podbija FoodToka

Maspex serwuje kulinarne hity na TikToku – wszystko na jednym profilu: @Uwielbiam.pl!
Zobacz Case Study

Fortnite Kapitel 4

Fortnite in a new chapter. New heroes. A new story. And a completely new form of communication — in the rhythm of TikTok.
Zobacz Case Study
Zobacz nasze realizacje kampanii dla największych marek w polsce
Zobacz wszystkie Case Studies
Zobacz wszystkie Case Studies

Pomożemy Ci zrealizować kampanię Twojej marki w social mediach

Napisz do nas!

Dziękujemy!
Otrzymaliśmy twoją wiadomość.
Skontaktujemy się z Tobą ;)
Oops! Coś poszło nie tak :(
Spróbuj jeszcze raz.