Prowadzimy komunikację OLX w duchu wzajemnych korzyści, trafnie osadzoną w codziennych kontekstach.
Opracowaliśmy strategię contentową dla profili OLX Polska i OLX Praca, a dziś kompleksowo prowadzimy komunikację na 7 profilach marki w różnych kanałach społecznościowych.
Odpowiadamy za komunikację na profilach OLX Polska (TikTok, Facebook, Instagram).
Działamy w oparciu o nowe pozycjonowanie marki „Każdy zyskuje”, tworząc content wokół kluczowych filarów: elektronika, dom i ogród oraz car parts. Stawiamy na natywną komunikację. Łączymy trendy, RTM i treści VCD, angażując przy tym ambasadorów – ekspertów w danych kategoriach.
Prowadzimy profile OLX Praca na TikToku, Facebooku i LinkedIn.
Komunikujemy się zarówno z kandydatami, jak i pracodawcami. Tworzymy treści dopasowane do specyfiki każdej platformy, współpracując z ekspertką HR Moniką Smulewicz. Stawiamy na autentyczność, prosty język i angażujące formaty, które budują zaufanie i wizerunek marki jako eksperta.